18 Nisan 2015 Cumartesi

ARTİZANE: Biraz Daha Gezelim :)

Artizane Fildişi'ndeki en sevdiğim yerlerden biri... Üstelik evimize çok yakın. Burada bir sürü el yapımı ahşap oyma süs eşyaları, maskeler, mobilyalar ve takılar, kıyafetler, cam üstüne yapılmış resimler, kelebek kanatlarından yapılmış tablolar vs. var. Burada çok şey var!


Eşim pazarlık yaparken...




Burada böyle hatunlar makbul...
 



Bu da ben...



Favorim bu: Abla kilolarıyla barışık :) 

Bu tabloları çok beğeniyorum...

Süper kadın!

Amcadan korktum... :)

Fifi ve horoz :)





Ve bebişim test ediyor :)

11 yorum:

  1. www.yasarpoyraz.blogspot.com
    Kardeşim bu benim blogum ziyaretçi sayısı idare eder şuan kişisel gelişim olarak yazıyorum blogumu genelde sizde blogunuzda başka blogerlerin bloglarının altına linkini bırakırsanız size ziyaretçi kazandırır emek veriyorsunız sonuçta düzen sağlamaya çalışırsanız işe yarar iyi günler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba! bloğunuzu beğendim :) başarılar diliyorum... tavsiyeniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar blogunuzu tesadüf eseri buldum. Farklı dünyaları bize tanıttığınız için teşekkürler. Gerçekten içimde bi Fildişi tatili fikri doğmadı değil. Yeni yazılar yeni resimler bekliyoruz.
    www.basarmakmak.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Şubat ayında Fildişi'ne yeniden bir seyahatim olacak. Yeni fotoğraflar çok yakında :) takipte kalın...

      Sil
  4. Ah tesadüfen sayfanızı gördüm , abartıdan uzak ve eğlenceli, şahsen çok beğendim. Bende bu blog dünyasını yeni keşfedenlerdenim ve acemiyim.
    Birbirimize destek olma fikri bence harika.
    www.sadoglubetul88.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Resimleriniz,yazilariniz cidden cok hos :) Umarim cok basarili olursunuz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim :)

      Sil
  6. Resimleriniz,yazilariniz cidden cok hos :) Umarim cok basarili olursunuz:)

    YanıtlaSil